[BTL] 𝗔𝗱𝗺𝗶𝗻𝗶𝘀𝘁𝗿𝗮𝘁𝗼𝗿 Roman Posted March 10 [BTL] 𝗔𝗱𝗺𝗶𝗻𝗶𝘀𝘁𝗿𝗮𝘁𝗼𝗿 Share Posted March 10 Vredjanje majke/familije - mute 300 min. Vredjanje po nacionalnoj osnovi - mute 300 min. Spam SRW SRW - mute 15 min. DM - disarm 60 min/Pesnic 60MinJail. HDM - 300minuta + warn RPS - jail 60 min. PG - jail 30 min. LosPD - jail 60 min. TK - jail 30 min. RK - jail 30 min. DB - jail 30 min. ( gazenje kolima i pucanje iz vozila ! ) Heal tokom pucanja - jail 60 min. Mesanje u rob - jail 60 min. Mesanje u zone - jail 60 min. Animacija na zoni - 2x slap = jail 20min Promoter Abuse - jail 60 min. + promoter warn VIP Abuse - jail 60 min. + vip warn CK - jail 60 min. LTA - jail 60 min. DTA - jail 45 min. AE - jail 60 min. + warn PVE - 30 markera. EASA - jail 30 min. MF - FINE i WARN. QS - jail 20 min. AFK-WL - 5 markera. AFK/PD DUTY - 5 markera. Taz na Gun - jail 40min. Psovanje izmedju 2 igraca - mute 60 min. oba PVP - 30 min. PVE - 35 markera. CB ( Cop Baiting ) - 20 markera. F ABUSE - jail 20 min. Inv/oglas - 60min blockad. C H E A T - IGRAC PRVI PUT UHVACEN ZA CIT ILI ODBIO PROVERU KAZNA TIMEDISARM 10 DANA TJ. 14440 MINUTA C H E A T - IGRAC DRUGI PUT UHVACEN ZA CIT ILI ODBIO PROVERU KAZNA TIMEDISARM 10 DANA TJ. 14440 MINUTA + TIMEBAN 30 DANA C H E A T - IGRAC TRECI PUT UHVACEN ZA CIT ILI ODBIO PROVERU BANIP + BRISANJE ACCOUNTA Roman STAFF DUTY Community Manager Vodja Admina Vodja Lidera Vodja Promotera Vodja GameMastera Forum Administrator Vodja YouTube team Vodja Live Event Team Vodja Anti Cheat Team Vodja Role Play Event Team Vodja Community Marketinga Vodja GFX Teama Admin Server Query - TS3 EX. STAFF DUTY Forum Moderator Head Helper Head Promoter rakunče#5694 uros_pandurovv Takozvani rakunče Roman Garcia https://imgur.com/a/22Glhvi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts