Obavezan format imena: Ime_Prezime
-
Posts
350 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
12
Artyom Sergeyev last won the day on February 13
Artyom Sergeyev had the most liked content!
Recent Profile Visitors
43252 profile views
Artyom Sergeyev's Achievements
-
Andrej_Saric started following Artyom Sergeyev
-
Djordje_Pavlovvicc started following Artyom Sergeyev
-
Luka_Zavisa started following Artyom Sergeyev
-
Nemanja_Vukadinov started following Artyom Sergeyev
-
Artyom Sergeyev changed their profile photo
-
A1. Name and Last Name: A2. Serial Number: A3. Rank: A4. Service firearm: B1. Primary Assignment: B2. Specialized Assignment: C1. Disciplinary Action: C2. Additional Warnings: D1. Department Awards: D2. Officer Decorations:
-
Babovic started following Artyom Sergeyev
-
LOS SANTOS POLICE DEPARTMENT ORGANIZATIONAL CHART ADMINISTRATIVE SERVICES BUREAU Captain III, Thomas Howell INTERNAL AFFAIRS DIVISION Assistant Chief of Police, Garret Ryker RECRECRUITMENT AND EMPLOYMENT DIVISION Lieutenant II, Matthew Carter FIREARMS LICENSING DIVISION Police Officer III, Samael Beckett MEDIA RELATIONS DIVISION Captain III, Thomas Howell OPERATIONS CENTRAL-BUREAU Captain I, Brian Keller CENTRAL PATROL DIVISION Sergeant II, Gregory Tremmonts CENTRAL TRAFFIC DIVISION Sergeant II, William Greenvile CENTRAL DETECTIVE DIVISION Rank, VACANT CENTRAL GANG UNIT Rank, VACANT COUNTER TERRORISM & SPECIAL OPERATIONS-BUREAU Captain I, Seninty Wyatt METROPOLITAN DIVISION Lieutenant II, Michael Brinner AIR SUPPORT DIVISION Rank, VACANT
-
LOS SANTOS POLICE DEPARTMENT DEPARTMET ROSTER STAFF OFFICERS CHIEF OF POLICE - 1/1 Alexander Solonik - ★★★★ ASSISTANT CHIEF OF POLICE - 1/2 Garret Rykerr - ★★★ VACANT - ★★★ DEPUTY CHIEF OF POLICE - 0/1 VACANT - ★★ COMMAND OFFICERS POLICE COMMANDER - 0/1 VACANT - ★ POLICE CAPTAIN III - 1/1 Thomas Howell - #00000 POLICE CAPTAIN II 0/1 VACANT - #00000 POLICE CAPTAIN I - 2/3 Seninty Wyatt - #00000 Brian Keller - #00000 POLICE SUPERVISORS POLICE LIEUTENANT II - 2/2 Michael Brinner - #00000 Matthew Carter - #00000 POLICE LIEUTENANT I - 0/5 VACANT - #00000 POLICE SERGEANT II - 0/4 William Greenvile- #00000 Gregory Tremmonts- #00000 POLICE SERGEANT I - 0/5 VACANT- #00000 POLICE DETECTIVES POLICE DETECTIVE III VACANT- #00000 POLICE DETECTIVE II VACANT- #00000 POLICE DETECTIVE I VACANT- #00000 POLICE OFFICERS POLICE OFFICER III+1 VACANT- #00000 POLICE OFFICER III Samael Becket Oscar Buarda- #00000 POLICE OFFICER II VACANT- #00000 POLICE OFFICER I VACANT- #00000
-
Mersad started following Artyom Sergeyev
-
GANG ROLEPLAY 0.1 - Gangbanger RolePlay v1 Proslo je dosta vremena, kako od ganga kada su se RolePlayali fiktivni setovi poput GSF-a, Ballasa, Vagosa. Takodjer je proslo dosta vremena IRL i gang se znatno promijenio, nekada su ulice bile pune ljudi i sastojale se od corner bossova, musclea, OG-eva koji su zivjeli od lokalnih narkomana koji su nosili otrcanu odjecu, bili puni rana od drogiranja i crvenih ociju zbog cega je dosta njih podleglo i sam primjer toga je serije The Wire ( Zica ) u kojoj je to na solidan nacin prezentovano publici. Medjutim to je bilo 90ih, 2000ih godina dok se nakon 2005 godine dosta stvari mijenja. Vecina danasnjih igraca grijesi RP-ajuci stvari koje sam iznad objasnio kako su izgledale od 90ih do 2000ih. Dobro je da se uvijek izdvajaju pojedinci i zive tezak zivot, bez novca i kako prezivljavaju sa 10$ i to koje potrose na drogu, medjutim danasnja situacija je dosta drugacija sto vecina vas bi trebala logicki zakljucit jer danasnji gangbangeri ( clanovi bande koji su umijesani u kriminalne aktivnosti ) nose skupu odjecu, originalnu odjecu, vozi dobra vozila i stalno to prikazuje kroz instagram storye, postove, snepove itd.. Bas je malo takvih ljudi, a setova i skoro da nema koji zive stilom zivota kao 90ih i 2000ih godina. 0.2 - Gangbanger RolePlay v2 Nije vise kao nekad da clanovi gangova voze lowridere, koriste hidrauliku i redaju outsidere/lokalce u vrstu i daju im zadatke koje moraju obavit. Takodjer je smanjen broj stashova, nekada ste mogli vidjet kako pakete droge ljudi drze u grmlju ili da se roba za prodaju ostavi u kanti za smece, pa je musterija/kupac samo pokupi i stvar zavrsena. Danas sve ide iz ruku u ruke i nije kao nekada kada je policija ( LSPD / LAPD ) upadala radi 1 unce ( izmedju 26-35 grama ). Sto se tice ponasanja, nemojte se vi "veci rankovi" prema manjima ponasat kao prema vasim robovima, to su uglavnom tinejdzeri/adolescenti vasih godina i razlika nije veca od 5 god. tako da sa njima mozete pricat i radit iste stvari kao i sa nekim vecim rankom. Nije vrijeme kao nekad kada su outsideri mogli samo sa strane gledat OG-a ili Big Homie-a vec je danas komunikacija izmedju bilo koga relativno normalna stvar. Mozete RP-at takvog karaktera, ali problem je sto to vecina danasnjih clanova leadershipa neke organizacije RP-a i ponasa se prema outsiderima/lokalcima kao prema robovima. Mozete ih ponizavat, trazit da rade za vas ali ne trebate ih redat u vrstu i ponasat se kao da ste u vojnom rezimu, i pricat im neke bajke. 0.3 - Put On, Put Off & DP PUT ON - nekima poznat kao Jump In jeste vase oficijalno pridruzivanje gangu kojeg cete u buducnosti reprezentati ( predstavljati ) na svaki moguci nacin. Funkcionise tako da se u zavisnosti od ulice seta vrsi premlacivanje lokalca, najcesce to bude 3 afilirana clana protiv 1 lokalca koji uzvraca udarce sve dok se ne odbroji odredjen broj sekundi. Kako bi me razumjeli, ukoliko RP-ate 55 Neighborhood Crips set znaci tokom putona/jumpina se vrsi "tucnjava" izmedju jednog unaffiliated clana i tri affiliateda koja traje 55 sekundi nakon cega taj unaffiliated postaje oficijalno clan tog seta tjst. postaje affiliated. Sto se tice ovog odbrojavanja, u kojoj ulici se set nalazi, ako je 38th onda traje 38 sekundi, ako je 99 street onda traje 99 sekundi, skapirali ste. PUT OFF - predstavlja izbacivanje iz ganga, najcesce se to zavrsi ubijanjem isto jer se rijetko kad takvi samo puste da odsetaju iz te ulice, a i ako se puste zabranjeno im je vracanje u tu ulicu i bilo kakva povezanost sa tim gangom. Neki od razloga za put off su: homoseksualnost, cinkarenje, backdooring ( ubijanje druga iz seta ili afilijate ). To je to sto se tice putoffa, vjerujem da ste shvatili jer nije nista komplikovano samo je rijetko vidjeno ovdje. DP - to vam je blago receno disciplinski postupak za neku gresku, i postoji vise razlika zbog cega cete cesto bit u situaciji da vidite kako grupa afiliranih clanova prebija nekog drugog afiliranog clana. Uglavnom uz nekoliko DP-ova mozete dobit Put Off to jest biti izbaceni iz ganga. Neki primjera za koji mozete dobit DP jeste kradja drugog afiliranog clana, napad na suparnicki set bez dozvole najcesce Big Homie-a, provociranje born and raised clanova ( onih koji su rodjeni u ulici tog seta i koji su tu odrasli ). 0.4 - Hood Programming & Thunderdomes HOOD PROGRAMMING - svake sedmice se odredjuje jedan dan, najcesce su to petak ili nedjelja gdje se muski i zenski dio sastaje u setu i odrzavaju svoje tijelo "aktivnim" radeci vjezbe snage i trenirajuci, to mogu biti sklekovi, trbusnjaci, propadanja, zgibovi itd.. Ovo je preporucljivo, a negdje obavezno gdje se dijeli DP za nedolazak zato sto u slucaju da upadne rivalni set ili dodje do brawla, borbe 1v1 ili vise mogli savladat protivnika. THUNDERDOME - je u osnovi prijateljski turnir borbi (1v1) za residente, ali nije iskljucivo i za afilijate gdje mozete dobiti respekt od high ranked membera. U tim situacijama mozete izazvati koga zelite, a i cesto se na tim turnirima rjesavaju sukobi izmedju ljudi ukoliko ih ima, nakon te tucnjave se mora sve zaboravit ili ce doci do DP-a/Put Off-a. 0.5 - Disrespektovanje rivalnog seta Upuceni ste sa tim da svaki set ima svoje rivale i beef tokom kojeg dolazi do raznih nacina disrespektovanja. Danasnji lokaci/affiliatedi forsiraju dissovanje tjst. disrespektovanje na svaki moguci nacin, uglavnom to predstavlja omalovazavanje rivalnog seta i to svima vama treba biti uvijek na umu. Najcesci nacin jeste tagbangovanje tjst. saranje grafita ili omalovazavanje putem drustvenih mreza gdje se najvise koristi instagram preko storya, liveova, postova na istom. Pored toga postoje dissovi za setove gdje se ismijava isti set, navest cu par primjera: diss za neighborhood crips setove - napps, za harlem cripse - barlems, za PJ Watts Cripse - FleaJays, i oni koji su vecina vas culi jeste za cripse - crabs, za sve bloods setove - slobs i za sve hoover setove - snoovers/snoochies itd.. Uglavnom za sveki set postoji diss medjutim kad bih krenuo nabrajat trebalo bi mi 20 dana pisanja i ukoliko vam treba za odredjeni set osjecajte se slobodno da mi pustite poruku. 0.6 - Dead Homies, Rumors, Memorial & Hood Day DEAD HOMIES - predstavlja poginule clanove jedne ulicne bande, koji se cesto nazivaju soldiersima ( vojnicima ). RUMORS - predstavlja glasine koje se brzo sire ulicom kao sto je npr. hapsenje, ubistvo, puton nekog iz seta itd. MEMORIAL DAY - predstavlja dan posvecen poginulim clanovima jedne ulicne bande. HOOD DAY - kao sto samo ime kaze dan tog hooda koji se proslavlja citava 24H. 0.7 - Kraj Nadam se prije svega da ce vam ovaj tutorijal pomoc, uglavnom sam vecinu ovih informacija imao ispisanih i davao ih clanovima svojih fakcija/organizacija da ih procitaju jer im je zasigurno prosirilo vidike. Odlucio sam se da sastavim sve u jedno, dodam par pojedinosti i sto jednostavnije objasnim kako bi masa razumjela jer bih zaista volio da pomognem novim RP-erima. Nekad cu u buducnosti napisati jos par tutorijala, za one koji su ove osnove usvojili i kako bi svoje znanje digli na stepen iznad jer danas je tesko prezentovati jedan set, posebno kada se RP-a na nasem jeziku. NAPOMENA: Izbjegavajte slengovanje nasih rijeci, potrudite se na sto pravilnijem i opsirnijem izrazavanju radi preglednosti.
-
Pozdrav svima. Dobro dosli u topic u kojemu ce vam biti ukazane najcesce greske pri koristenju RP komandi na serveru. Ukoliko se pitate sta su RP komande sada cete dobiti odgovor. RP komande su komande kojima se koriste igraci koji zele putem igrice prikazati stvarni zivot, na Skill Arena serveru to su komande: /me, /do, /attempt. Komanda /me je komanda koja se najvise koristi na serveru prilikom RPa i sluzi za izricanje radnje. Greske prilikom koristenja iste su sljedece: PRVA GRESKA: Izvrsavanje vise od dvije radnje unutar jedne /me komande kada radnja ima stetan utjecaj na drugog igraca. (PRIMJER: * Marko_Markovic vadi Glock 18 iz hlaca, repetira ga, ispucava par metaka u Michaela.). Znaci ne smijete izvrsavati vise od dvije radnje unutar jedne /me komande kada na taj nacin stetite nekom igracu - u ovom slucaju igrac ne stigne izreagirati kada ste vi u jednoj komandi i izvadili, i repetirali pistolj, i pucali na njega. To se smatra RP2WINom. Kako biste ispravili tu gresku jednosatvno izRPajte maksimlano dvije radnje unutar jedne /me komande ili samo jednu radnju i takva komanda u konacnici nece proizlaziti kao prekrseno pravilo RP2WIN. DRUGA GRESKA: Koristenje engleskih glagola prilikom ispisivanja /me komande. (PRIMJER: * Marko_Markovic pulla glock iz opasaca i shoota po neprijateljima.) Ovakvim tipom komande necete prekrsiti ni jedno pravilo na serveru, ali je definitivno cista glupost. Nemojte kvariti sopstveni jezik, lijepo ispisete /me vadi glock iz opasaca i puca po neprijateljima. Znaci tu kvarite vlastitu komandu i pravite gluposti jednostavno. Izbjegavajte to. Kako biste ispravili tu gresku koristite samo vlastiti i poznati jezik prilikom RPanja, bez nepotrebnih engleskih izraza. TRECA GRESKA: Koristenje osobne/licne zamjenice u PRVOM licu prilikom koristenja /me komande. (PRIMJER: * Marko_Markovic uzimam limenku kole sa stola, zatim je otvaram). Nikako ne smijete /me komandu pisati u prvom licu jer je to ogromna greska. /me komandu UVIJEK pisete u TRECEM licu jednine, ista stvar je i sa /attempt komandom. Kako biste ispravili tu gresku koristite /me komandu uvijek u trecem licu jednine (ON/ONA). CETVRTA GRESKA: Zapravo ovo nije greska, ali kvari estetski izgled same /me komande, shvatit cete na prmjeru na sta se misli. (PRIMJER: * Marko_Markovic pruza (desnu) ruku te se rukuje s gospodinom.). Uopce nije potrebno pisanje zagrade kod desne ruke, to se moze ispisati bez zagrade, a samim tim ce izgledati estetski ljepse i privlacnije. Kako biste ispravili tu gresku izbjegavajte stavljanje rijeci "desna, lijeva" unutar zagrada za vrijeme pisanja /me komandi, jednostavno ispisite komandu bez koristenja tih bespotrebnih zagrada. PETA GRESKA: Ovo takodjer nije neka greska, vec je ovdje iskazana kako bi estetski komanda ljepse izgledala, a radi se o pomocnom glagolu iza glavnoga glagola unutar komande. (PRIMJER: * Marko Markovic stigao je iz Las Venturasa na farmu.). Znaci radi se o tome da nije estetski lijepo da pomocni glagol stoji iza glavnoga glagola. Ljepse bi izgledalo ovako: * Marko_Markovic je stigao iz Las Venturasa na farmu. Kako biste ispravili tu gresku jednostavno pisite pomocni glagol ispred glavnoga glagola, sto ce povecati na estetskoj razini vase /me komande. Komanda /do je manje zastupljenija od /me komande, a sluzi za opisivanje radnje ili necega unutar radnje. PRVA GRESKA: Opisivanje TUDJEG misljenja, osjecaja, radnje, predmeta prilikom RPa. (PRIMJER: * Marko_Markovic ((Michaelov noz bi bio vrlo ostar i kvalitetan.)) ).U ovom primjeru je prije ove /do komande Michael predao Marku noz, a Marko je izRPao da je noz vrlo ostar i kvalitetan, sto je u konacnici RP2WIN zato sto Marko nije upoznat s tim nozem i nije njegov, vec bi taj noz trebao opisati Michael koji mu ga je i dao. Znaci prilikom koristenja /do komande smijete opisivati samo vlastitu radnju, predmet, osjecaj li neki pojam unutar RPa koji radite, nikako ne smijete opisivati tudji predmet ili nesto drugo jer tada krsite pravilo RP2WIN. Kako biste ispravili tu gresku opisujte samo vase radnje ili predmete, osjecaje, ne od nekog drugog igraca ili lika. DRUGA GRESKA: Ispisivanje radnje vaseg karaktera u /do komandu. (PRIMJER: * Marko_Markovic ((Marko bi izvadio mobitel iz dzepa.)) ). Znaci ovo je jako velika greska pri koristenju /do komande. Nikako ne smijete izrazavati vasu radnju putem /do komande, vec to striktno morate raditi putem /me komande. Znaci NIKAKO ne smijete izricati radnju u /do komandi, to je sasvim pogresno i dosta pocetnika mijesa /me i /do u takvim slucajevima Kako biste ispravili tu gresku zapamtite da se /do komanda koristi samo sa OPISIVANJE radnje ili necege unutar te radnje, ne za izricanje radnje, pa to pravilo primjenjujte u ispisivanju vasih /do komandi. Komanda /attempt koristi se za radnje koje su 50/50, na te radnje vas karakter NE UTICE. PRVA GRESKA: Mijesanje /me komande s /attempt komandom. (PRIMJER: * Marko_Markovic pokusava da zapali cigaretu). Znaci u ovom primjeru nije potrebno koristiti /attempt komandu. Zasto? Jednostavno je, radnja koju obavljate - paljenje cigarete - nije 50/50 radnja, vi cete uvijek uspjeti zapaliti cigaretu kada probate, nema puno filozofije oko toga. Ali na ovom primjeru - * Marko_Markovic pokusava da zapali vatru trljanjem kamena o kamen.- se vidi da je ta radnja 50/50 i da nije uvijek moguce da cete tako uspjeti zapaliti vatru, ali ponekad i hocete. Znaci tu je rijec o pravilnoj /attempt komandi. Nadam se da ste shvatili princip. Kako biste ispravili tu gresku uvijek si postavite pitanje - Da li je ta radnja 50/50, da li je uvijek mogu iz prve uraditi i tako slicne stvari. To ce vam doista pomoci. DRUGA GRESKA: Koristenje PRVOG lica jednine u /attempt komandi. (PRIMJER: * Marko_Markovic pokusava da zapalim cigaretu.). Znaci ista stvar kao i kod prethodnih /me komandi, /attempt komandu UVIJEK pisete u TRECEM licu jednine i to je obavezno. Kako biste ispravili tu gresku uvijek pisite /attempt komandu u TRECEM licu jednine (ON/ONA). TRECA GRESKA: Koristenje /attempt komande u svoju korist. (PRIMJER: * Marko_Markovic pokusava da pronadje pistolj na podu.). Znaci u ovom primjeru je prekrseno pravilo RP2WIN i samim tim komanda je nepravilna. Nikako na podu necete pronaci pistolj - sanse za to su gotovo 0.5%, zato se to smatra RP2WINom. To je RPanje u korist vaseg karaktera i to je ogromna greska. Kako biste ispravili tu gresku nikada ne koristite /attempt komandu u korist vaseg karaktera, vec smisleno razmislite kada ju mozete pravilno iskoristiti. Hvala na citanju.
-
Pozdrav svima i dobro došli u možda malo začuđujući tutorijal sudeći po naslovu, ali sadržajem bi trebalo biti korisno početnim ljudima u roleplayu, a možda i onima iskusnijima koji su nešto propustili, tko zna. Nadam se da će nekima biti od koristi ovaj tutorijal. Za početak, krenut ćemo od toga zašto ljudi općenito počinju s RPanjem na serveru. Vjerojatno postoji mnogo razloga zašto, ali jedni od globalnih razloga su to što vide puno igrača u setovima gang organizacija pa se odluče pridružiti istima, privlače ih developi, odnosno uređene slike RPa na forumu, pozovu ih prijatelji ili možda igrači prelaze iz DM načina igre u RP način jer tako troše manje novca na serveru. Ipak, malo tko osjeti pravu čar roleplaya i pravi roleplayer će RPati igranje biljara sat vremena bez da mu to dosadi ili možda u IC chatu razgovara sa svojim prijateljem duže vrijeme i najvažnije je što će uživati u tome. Sada ću pomoći kako da pokušate doći do toga. Kako biste se uživili u roleplay i uživali u njemu morate se staviti u ulogu vašeg IC karaktera. Kada ste stvorili vaš karakter, morate odrediti njemu godine, spol, seksualnost, način života, mjesto života, ime, prezime, nadimak, osjećaje, osobine, hobije, posao i druge stvari, ovisno o vama i vašem karakteru i o tome koju vrstu RPa simulirate. Nakon što ste stvorili cjelokupni karakter vi počinjete sa njegovim simuliranjem života u igrici. Svakodnevno susrećete nove ljude, radite posao, posjećujete prijatelje, kupujete stvari, vozite automobil te sve u svemu imate jako puno stvari koje možete RPati. Ključna stvar je da tokom RPa morate zamisliti da ste vi taj vaš IC karakter i da si u nekim situacijama postavite pitanje: "Bi li napravio ovo u pravom životu?". Tijekom toga morate paziti da ne dođe do toga da sve RPate onako kako biste to napravili u pravom životu. Ako npr. RPate gang i idete na dogovoreni deal za drogu i vi si postavite pitanju "Bi li prodao drogu u pravom životu?" vi biste vrlo vjerojatno odgovorili sa NE. Ali, to ne mora biti slučaj jer vi RPate gang i uobičajeno je da se u gangu rade dealovi drogama, oružjima itd. Dakle, iz ovoga smo izvukli da se prilikom RPanja nekih situacija morate zapitati: "Bi li napravio ovo u pravom životu?", ali isto tako to mora biti u skladu s vrstom roleplaya koji simulirate. Nadam se da ste me razumjeli. Također važna stvar tijekom roleplaya je da jedino VI upravljate vašim karakterom i jedino VI ste odgovorni za njega i njegove postupke, hoće li on sljedeći dan umrijeti u prometnoj nesreći ili neće, hoće li imati hrane do kraja tjedna ili neće, hoće li dobiti otkaz ili neće i slično. Tijekom roleplaya na serveru razmišljajte upravo o tom trenutku, nemojte razmišljati o nekoj obavezi koja vas čeka sutra ili uskoro, jer tako ćete se najviše usredotočiti na roleplay i izvuči ono najbolje iz sebe i pokazati se najbolje pa ćete zadobiti respekt RPera koji su prisutni u situaciji. Još jedna jako važna stvar je da budete opušteni dok RPate, nikada nikome trema ili preopterećenost nisu ništa dobro donijeli u RPu. Dok ste opušteni imate najviše zanimljivih riječi u vašem vokabularu u mozgu te ih možete kvalitetno ukomponirati u roleplay. Jedna od zanimljivih fora je da se osjećate kao u filmu dok RPate, odnosno da tijek radnje ide poput u filmu, sve povezano i kvalitetno, s puno zanimljivih događaja i ljudi oko sebe, odnosno jednostavnije rečeno - vi i ostali RPeri oko vas glumite dok RPate. Važno je da se ne zabunite i ovo shvatite kao da sam rekao da scene iz filma prebacujete u vaš RP, zapravo možete to raditi, ali je jako puno scena u filmovima, pogotovo akcijskim zapravo nestvarno i nisu moguća u životu i tako biste vi kršili pravilo PG u igrici. Nadam se da me razumijete. Budite maštoviti u roleplayu, imajte unikatne ideje, napravite fakciju kakvu nikad nitko nije napravio, napravite poseban RP event, RPajte posebne situacije, imajte maštu jer to je potrebno da postanete kvalitetni. Zadnja stvar koju ću ovdje napomenuti je to da nemojte RPati zbog developa, kako biste nešto izdevelopali i onda to editovali u photoshopu i izbacili na forum. Ne, to nije čar roleplaya i tako nećete uživati u istome, izRPajte spontanu situaciju, uslikajte, pa izdevelopajte najvažnije. Također ako vam se ne da i nemate volje, onda nemojte RPati na silu zato što ne želite pokvariti svoj ugled "aktivnog RPera", RPajte iz uživancije i zabave kada vam se da i kada imate volje, u suprotnom vaš roleplay najvjerojatnije neće izgledati nikako i biti će jako oskudan što se tiče komandi i IC konverzacije. Najvažnije od svega ovoga je da zapamtite da zamislite da ste vi karakter kojega simulirate u igrici. Podcrtani dijelovi u tekstu iznad su vam ukratko rečene odrednice kojih biste se trebali pridržavati dok RPate. RP savjeti kojih bi se početnici trebali pridržavati: prilikom roleplaya zamislite da ste vi vaš IC karakter ne rpajte zbog developa, ranka, pozicije ili ako nemate volje stalno težite prema traženju partnera u roleplayu, tako ćete roleplay učiniti zanimljivijim odredite sve osobne informacije svog karaktera prije nego što počnete RPati prije nego što počnete rpati neki gang, mob ili slično, pročitajte nešto o njihovoj kulturi na internetu rpajte stvari iz pravog života pravilno koristite rp komande i nemojte raditi greške (pokušajte) pročitajte neki rp tutorijal o vrsti rpa koji vas zanima ili nešto općenito poput ovog tutorijala uživajte u roleplayu budite maštoviti u roleplayu rpajte mane kod svog karaktera imajte na umu da vaš karakter mora imati neki IC cilj rpajte povezanosti s nekim karakterima zamislite da ste u pravom životu dok rpate ne morate uvijek pobjeđivati u RPu, možete i gubiti nemojte započinjati karaktera ili organizaciju s previše novca, auta, kuća, vila, krenite od početka s malo novca, auta (većinom se odnosi na mob i gang) poštujte pravopisna pravila pokušajte pisati što duže rečenice u IC chatu jer vizualno ljepše izgleda, također je preglednije za partnera u RPu Hvala na čitanju.